Home > AYTOKINHTΟ > KIA Stonic: Ένα νέο και διαφορετικό Crossover!

KIA Stonic: Ένα νέο και διαφορετικό Crossover!

///
Comments are Off

H KIA δεν είναι απλά μία κορεατική φίρμα που κατασκευάζει αυτοκίνητα. Έχει εξελιχτεί, έχει δημιουργήσει νέα μοντέλα, έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη και πλέον παίζει μπάλα πολύ ψηλά.

Στην Ελλάδα είχε κάνει μία μικρή παύση αλλά η επιστροφή της δείχνει να είναι τόσο δυνατή και κανείς δεν γνωρίζει ή μπορεί να φανταστεί πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει. Μία ματιά στη γκάμα των μοντέλων της δημιουργεί την παραπάνω αίσθηση ενώ το τελευταίο της μοντέλο με την ονομασία Stonic είναι που σε βάζει σε βαθιές σκέψεις και προβληματισμούς.

Νέο μοντέλο, νέα KIA, νέο... Stonic
Νέο μοντέλο, νέα KIA, νέο… Stonic

Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία
Η απάντηση δίνεται με το… μάτι καθώς όσο το κοιτάς τόσο συνειδητοποιείς και μπαίνεις στο κλίμα της καινούργιας φιλοσοφίας που χτίζει η KIA. Με ευρωπαϊκό προσανατολισμό το Stonic είναι αυτό που μπαίνει στην καρδιά της εποχής και είναι αυτό που αναζητά πλέον ο σύγχρονος αγοραστής.

Ντιζάιν, ποιότητα, οδηγική απόλαυση, τεχνολογία και όπως μας έχουν συνηθίσει οι Κορεάτες, αξιοπιστία. Με το παραπάνω… μενού, το Stonic δείχνει να μπαίνει για τα καλά στο στίβο μάχης και να επιτίθεται με το καλημέρα.

Το Stonic ανήκει στην κατηγορία των οχημάτων Crossover - SUV
Το Stonic ανήκει στην κατηγορία των οχημάτων Crossover – SUV
Είναι άραγε… KIA;

Εξωτερικά πλέον καταλαβαίνεις τις τεράστιες αλλαγές και τον σχεδιαστικό προσανατολισμό της κορεατικής φίρμας. Το σίγουρο είναι ότι το Stonic αρέσει και δε σε βάζει καν σε σκέψη για το αντίθετο. Το μόνο που σε… προβληματίζει είναι, αν όντως είναι KIA.

Και αυτό το λέμε, διότι η KIA μας είχε συνηθίσει σε πιο συντηρητικές εμφανίσεις και αυτό το νέο trendy μοντέλο σπάει το κατεστημένο. Επιπλέον δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το μυώδες σπορ αμάξωμα όπως και τις διχρωμίες που δίνουν άλλον αέρα στο μοντέλο.

Το εσωτερικό του νέου KIa Stonic
Το εσωτερικό του νέου KIa Stonic

Νέο εσωτερικό
Στο εσωτερικό τώρα, η ποιότητα είναι αρκετά καλή και ανεβασμένη σε σχέση με το παρελθόν. Η Όσα ξέραμε με την KIA τα… ξεχνάμε όταν μπαίνουμε στην καμπίνα των επιβατώνεργονομία αφήνει το στίγμα της ενώ η μεγάλη οθόνη των 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα ικανοποιεί την τάση για συνδεσιμότητα και τεχνολογία. Θύρες, USB (εμπρός και πίσω), Aux κ.ά. είναι στάνταρ. Ο πίνακας οργάνων παραμένει κλασικός κορεάτικος ενώ δεν γίνεται να παραλείψουμε και την ύπαρξη του υποβραχιόνιου με τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο. Στην καμπίνα άνετα κάθονται τέσσερις επιβάτες ενώ οι αποσκευές μπορούν να φιλοξενηθούν στο πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων, το οποίο διαθέτει και ρυθμιζόμενο πάτωμα.

Τεχνολογικά, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει συστήματα που κάνουν τη ζωή του οδηγού πιο άνετη και ασφαλής. Για παράδειγμα, υπάρχει αυτόματο φρενάρισμα για πεζούς, ανίχνευση τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, έλεγχο φρεναρίσματος στις στροφές κ.ά.

Μικρό σε διαστάσεις αλλά με δυνατότητες που μπορούν να ευπηρετήσουν άνετα και μία οικογένεια
Μικρό σε διαστάσεις αλλά με δυνατότητες που μπορούν να ευπηρετήσουν άνετα και μία οικογένεια

Πάει… τρένο
Στο δρόμο, το νέο KIA Stonic εκπλήσσει με την συμπεριφορά του. Και αυτό διότι μπορεί να είναι ένα Το νέο μοντέλο της κορεατικής φίρμας είναι διαθέσιμο και με 1.000άρη κινητήρα…μικρό Crossover – SUV, παρ” όλα αυτά κρατάει και δε… μασάει όταν το πιέσεις στο δρόμο γιατί εκτός δρόμου συμπεριφέρεται όπως ένα κλασικό δικίνητο. Από πλευράς επιδόσεων, ανάλογα με την έκδοση, προσφέρει και τα αντίστοιχα νούμερα, με το… ατού του να βρίσκεται στην κατανάλωση καυσίμου που είναι χαμηλή και σίγουρα θα αρέσει σε όλους τους ιδιοκτήτες είτε επιλέξουν έκδοση με κινητήρα βενζίνης είτε diesel.

Οι επιλογές βενζίνης είναι τρεις με χωρητικότητα κινητήρα 1.0, 1.25 και 1.4 λίτρα απόδοσης 120, 84 και 100 ίππους αντίστοιχα. Η έκδοση diesel εφοδιάζεται με κινητήρα 1.6 λίτρων με απόδοση 110 ίππους. Από εκεί και πέρα όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (εξαίρεση ο 1.25 που έχει 5άρι) ενώ για όσους επιθυμούν αυτόματο κιβώτιο θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το καλοκαίρι του 2018.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά KIA Stonic
Κυβισμός (κ.εκ.) 998 turbo βενζ. 1.248 βενζ.  1.368 βενζ. 1.582 diesel
Ισχύς (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 120/6.000 84/6.000 100/6.000 110/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 172/1.500 122/4.000 133/4.000  260/1.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10.3 δευτ. 13.2 δευτ. 12.6 δευτ.  11,6
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 184 165 172  175
Μέση Κατανάλωση 5 λτ./100 χλμ. 5,2 5,5  5
Εκπομπές Ρύπων CO2 115 γρ./χλμ  118 125  109
Τέλη Κυκλοφορίας 112.7 ευρώ  115.64  150  111.2
Μήκος (μέτρα) 4.140  4.140  4.140  1.140
Πλάτος (μέτρα) 1.760  1.760  1.760  1.760
Ύψος (μέτρα) 1.520  1.520  1.520  1.520
Βάρος (κιλά) 1.185  1.145  1.160  1.255
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 352  352  352  352
 Τιμή (από…) 17.660  13.990  16.590  19.390
Η Kia αλλάζει και αυτό φαίνεται...
Η Kia αλλάζει και αυτό φαίνεται…
Το μήκος του αυτοκινήτου φτάνει τα 4,140 μέτρα
Το μήκος του αυτοκινήτου φτάνει τα 4,140 μέτρα
Σύγχρονη η σχεδίαση στο Stonic
Σύγχρονη η σχεδίαση στο Stonic
Το ντιζάιν μας παραπέμπει σε ευρωπαική σχεδίαση
Το ντιζάιν μας παραπέμπει σε ευρωπαική σχεδίαση
Η οθόνη 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα
Η οθόνη 7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα
Θύρες USB, Aux που όλοι θέλουν να έχουν στο αυτοκίνητό τους
Θύρες USB, Aux που όλοι θέλουν να έχουν στο αυτοκίνητό τους
Τα κουμπιά στα δεξιά του τιμονιού αφορούν στο cruise control
Τα κουμπιά στα δεξιά του τιμονιού αφορούν στο cruise control
Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων εφοδιάζει όλη τη γκάμα εκτός από την έκδοση 1.25 βενζίνη που έχει 5άρι
Το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων εφοδιάζει όλη τη γκάμα εκτός από την έκδοση 1.25 βενζίνη που έχει 5άρι
Χώρος αποσκευών στα 352 λίτρα. Φτάνει στα 1.155 όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Χώρος αποσκευών στα 352 λίτρα. Φτάνει στα 1.155 όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Κλασικός πίνακας οργάνων
Κλασικός πίνακας οργάνων
Τρεις κινητήρες βενζίνης και ένας diesel είναι διαθέσιμοι με το KIA Stonic
Τρεις κινητήρες βενζίνης και ένας diesel είναι διαθέσιμοι με το KIA Stonic

via