Home > AYTOKINHTΟ > Bugatti: Σκέψεις για ένα υπερπολυτελές SUV

Bugatti: Σκέψεις για ένα υπερπολυτελές SUV

///
Comments are Off

Η Bugatti θα μπορούσε να μπει στο κλαμπ των υπερπολυτελών SUV μαζί με τις Rolls-Royce και Bentley, προκειμένου να διευρύνει την γκάμα της, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, Stephan Winkelmann, σε συνέντευξη που έδωσε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Έτσι βρίσκονται στο τραπέζι προς συζήτηση μια σειρά πλαισίων και παραλλαγών κινητήρα, καθώς και ένα SUV που θα ταιριάζει με το ζάμπλουτο ακροατήριο της Bugatti, δήλωσε ο Winkelmann.

Η υπερπολυτελής φίρμα του VW Group κατασκευάζει σήμερα διαφορετικές εκδόσεις της Chiron, με πιο πρόσφατη την Divo των πέντε εκατομμυρίων ευρώ που έκανε το δημόσιο ντεμπούτο της σε μέταλλο στο κοινό στο Mondial de l’Automobile 2018, στο Παρίσι.

«Η φίρμα είναι έτοιμη για περισσότερα», δήλωσε ο Winkelmann, της οποίας η Divo φορά μοτέρ 1.500 ίππων. «Ο κινητήρας W16 βρίσκεται στο σημερινό πυρήνα της εταιρείας, αλλά δεν θα παραμείνει το επίκεντρο της Bugatti για πάντα». Η ζήτηση μοναδικών αυτοκινήτων έχει αποσυνδεθεί σε μεγάλο βαθμό από την κλασική αυτοκινητοβιομηχανία που αγωνίζεται απέναντι στα όλο και πιο αυστηρά όρια εκπομπών και στους ολοένα και ψηλότερους εμπορικούς φραγμούς.

Αυτοκίνητα όπως η Divo, η Monza της Ferrari, η Valkyrie της Aston Martin και η One της Mercedes-AMG τείνουν να ανταγωνίζονται περισσότερο τα πολυτελή διαμερίσματα ή τα γιοτ παρά τα πιο οικονομικά μέσα μεταφοράς. Εξάλλου, αποτελούν περισσότερο αντικείμενα προβολής της εικόνας των ιδιοκτητών τους, παρά επιλογή για τις απύθμενες οδικές δυνατότητές τους ή τις ασύλληπτες επιδόσεις τους. Οπότε, οι αγοραστές τους, χωρίς καμία οικονομική αναστολή, τις αγοράζουν ως περιουσιακά στοιχεία για να αποτελέσουν πολύτιμα αντικείμενα συλλογής. Αν ενδιαφέρονταν για άλλη χρήση, υπάρχουν μπόλικες Ferrari, McLaren και Lamborghini εκεί έξω που στοιχίζουν «ψίχουλα». Χώρια που υπάρχουν ένα σωρό track cars που είναι τσάμπα και υποστηρίζουν καλύτερα το κέφι σου στην πίστα.

Στην περίπτωση της Divo, νόμιμης για το δρόμο αλλά φτιαγμένης για την πίστα, η παραγωγή περιορίζεται σε μόλις 40 αυτοκίνητα, ενισχύοντας την ελκυστικότητα του προϊόντος. Το ίδιο και η πιο «μαζικής» παραγωγής Monza των €1,6 εκατ. ευρώ, της οποίας το τιράζ των 499 μονάδων έχει ήδη πουληθεί στους πιο πιστούς πελάτες της Ferrari.

Μια διεύρυνση της γκάμας στην Bugatti, που συχνά χλευάζεται ως πρωταρχικό παράδειγμα των υπερβολικών προϋπολογισμών του VW Group κατά τη θητεία της προηγούμενης διοίκησης, πρέπει να είναι οικονομικά βιώσιμη για να προχωρήσει, δήλωσε ο Winkelmann.

«Πρέπει να παρουσιάσουμε ένα πειστικό βήμα στους μετόχους μας που να δικαιολογεί τη σχετική επένδυση», δήλωσε ο Winkelmann, ο οποίος προηγουμένως ήταν επικεφαλής στη Lamborghini, την μία από τις δύο ιταλικές θυγατρικές του VW Group. Ένας υβριδικός κινητήρας «θα μπορούσε να είναι μέρος του μέλλοντος -πρέπει να λάβεις υπόψη και την κοινωνική αποδοχή όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων».

 

 

 

 

via