Home > FITNESS > Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

///
Comments are Off

Μάθε τι πρέπει να τρως πριν και μετά την πρωινή προπόνηση σου, έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για να αντεπεξέλθεις σε αυτή αλλά και να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των μυών σου.

Πριν τη γυμναστική

Το γεύμα σου πριν την πρωινή γυμναστική πρέπει να έχει ισορροπία ανάμεσα σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες. Αυτά θα σου δώσουν καύσιμα και ενέργεια που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες του προγράμματος σου.

spitikes-bares-sokolatas-vromi
Παραδείγματα
  • Κράκερ ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο
  • Μία πρωτεϊνική μπάρα
  • Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, με φρούτα

Μετά τη γυμναστική

Μετά την προπόνηση σου και ιδανικά μέσα σε μία ώρα, καλό θα είναι να καταναλώσεις περισσότερη πρωτεΐνη σε σχέση με υδατάνθρακες . Αυτή σου παρέχει ενέργεια και βοηθά τους μυς σου να αναπτυχθούν.

Παραδείγματα

  • Αυγά ή ασπράδια αυγών με τοστ ολική άλεσης
  • Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με βατόμουρα και δημητριακά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες
  • Βρώμη με άπαχο γάλα, μπανάνα και καρύδια

Tip
Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείς σε ισορροπία τα επίπεδα του ζαχάρου στον οργανισμό σου έτσι ώστε να μην νιώθεις αδυναμία ή ζαλάδα κατά τη διάρκεια του προγράμματος σου.

via

You may also like
Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!