Home > FITNESS > Οι μεγαλύτερες λανθασμένες αντιλήψεις σχετικά με την Άρση Βαρών

Οι μεγαλύτερες λανθασμένες αντιλήψεις σχετικά με την Άρση Βαρών

Μία από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις σχετικά με το CrossFit είναι ότι το Box της περιοχής σας είναι μόνο για φουσκωτούς.

Οι άνθρωποι τείνουν να συσχετίζουν τα βάρη και όλον τον άλλο εξοπλισμό με τους Bodybuilders στυλ Schwarzenegger. Νιώθουν ότι δεν θα μπορούσαν ποτέ να είναι αυτοί ή δεν θέλουν να είναι σαν αυτούς, έτσι μένουν μακριά.

Μεγάλο λάθος!

Τα βάρη αποτελούν ένα μεγάλο μέρος του CrossFit, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι όσοι προπονούνται είναι στο δρόμο να γίνουν τεράστιοι.

Παρακάτω, αναλύουμε μερικές από τις κοινές παρεξηγήσεις σχετικά με την άρση βαρών:

  1. Η Άρση Βαρών είναι μόνο για άνδρες.

Ψέματα. Στην πραγματικότητα, η άρση βαρών δεν είναι μόνο μια απολύτως αποδεκτή δραστηριότητα για τις γυναίκες, αλλά είναι επίσης πολύ σημαντική. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αποτρέπει την απώλεια οστικής μάζας, παίζοντας ρόλο στη μείωση του κινδύνου οστεοπόρωσης. Είναι επίσης εξαιρετική για ενδυνάμωση! Στην πραγματικότητα, το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών ενός CrossFit γυμναστηρίου κάνουν βάρη χωρίς να φαίνονται ογκώδεις.

  1. Η Άρση Βαρών δεν σας βοηθά να χάσετε βάρος.

Λάθος και πάλι. Όταν συνδυάζετε την άρση βαρών με μια υγιεινή διατροφή και προπονήσεις cardio βρίσκεστε σε σωστό δρόμο να χάσετε ταχύτατα βάρος.

Καθώς σηκώνετε κιλά, καίτε θερμίδες. Το καλύτερο μέρος είναι ότι συνεχίζετε να καίτε ακόμη και όταν αφήσετε τη μπάρα ή τους αλτήρες. Όταν σηκώνετε βάρη καίτε το λίπος από τους μύες. Ο μυς ζυγίζει περισσότερο από το λίπος οπότε να δεν βλέπετε τα νούμερα που επιθυμείτε στη ζυγαριά σας, ψάξτε για αυτά στη μεζούρα σας.

  1. Η άρση βαρών σας κάνει να φαίνεστε ογκώδεις.

Είναι αλήθεια ότι η άρση βαρών είναι ο καλύτερος τρόπος για την απόκτηση μυϊκής μάζας. Ιδιαίτερα οι λίγες επαναλήψεις με μεγάλα φορτία το ενισχύουν.

Αν ο στόχος σας είναι να παραμείνετε αδύνατοι και γραμμωμένοι, τότε εκτελέστε περισσότερες επαναλήψεις με μικρότερα φορτία.

  1. Η Άρση Βαρών σας εξουθενώνει.

Λοιπόν, ναι, θα αισθάνεστε σπασμένοι μετά από μια καλή προπόνηση στο γυμναστήριο.

Τα καλά νέα είναι ότι η άρση βαρών προσφέρει καλύτερο ποιοτικά ύπνο. Και μόλις νιώσετε ξεκούραστοι, θα έχετε περισσότερη ενέργεια για να τρέξετε γρήγορα για το επόμενο μάθημα.

  1. Η Άρση Βαρών οδηγεί σε τραυματισμό.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να προπονείστε σε ένα καλό γυμναστήριο, με εξειδικευμένους προπονητές. Θα σας δείξουν από ποιο επίπεδο θα ξεκινήσετε και θα σας βοηθήσουν να μάθετε άρτια την τεχνική εκτέλεσης και να ανεβάσετε τα νούμερα σας.  Ο προπονητής σας θα σας δώσει επίσης οδηγίες σχετικά με τον τρόπο ελαχιστοποίησης του κινδύνου τραυματισμού.

Όπως μπορείτε να δείτε, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μην συμπεριλαμβάνετε την άρση βαρών στις προπονήσεις σας. Εάν παραμείνετε σε ένα πρόγραμμα, θα χάσετε βάρος, θα αισθανθείτε πιο υγιείς και θα έχετε μια ισχυρότερη, πιο τολμηρή σωματική διάπλαση.

theboxnews.gr