Home > AYTOKINHTΟ > Η VW αλλάζει το σήμα της

Η VW αλλάζει το σήμα της

///
Comments are Off

Όπως ανακοίνωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της μάρκας, Jochen Sengpiehl, στόχος είναι η εταιρεία να γίνει πιο ελκυστική στο ευρύ κοινό, να αποκτήσει μία πιο φρέσκια και νεανική εικόνα, να δραστηριοποιηθεί στα κοινωνικά μέσα και να εκμεταλλευτεί την ψηφιακή τεχνολογία.

Προκειμένου να μπορέσει να επεκταθεί διαφημιστικά και να αντεπεξέλθει στις προηγμένες πλατφόρμες των tablet και smartphone, η VW σχεδιάζει να παρουσιάσει τον επόμενο χρόνο ένα νέο σήμα. Το λογότυπο δεν θα έχει, φυσικά, μεγάλες διαφορές από το τωρινό, ωστόσο θα ακολουθεί τις τάσεις του μέλλοντος, όπως ανέφερε ο Sengpiehl.

 

 

 

via