Home > FITNESS > Εύκολες ασκήσεις για όμορφα και δυνατά πόδια!

Εύκολες ασκήσεις για όμορφα και δυνατά πόδια!

///
Comments are Off

Μπορεί η περίοδος του καλοκαιριού να έχει φτάσει στο τέλος της και συνήθως τότε είναι που μας απασχολεί η εμφάνιση των ποδιών μας, αλλά έχουμε πάντα το άλλο καλοκαίρι να ελπίζουμε και να προετοιμαζόμαστε.

Επιπλέον, δεν χρειάζεται να είναι καλοκαίρι για να γυμναστούμε, καθώς οι ασκήσεις στα πόδια μας μόνο καλό μπορεί να κάνουν στις αρθρώσεις των γόνατων και αστραγάλων.

Παρακάτω είναι μερικές εύκολες ασκήσεις που θα σου χαρίσουν όμορφα και δυνατά πόδια.

Καθίσματα

Η καλύτερη άσκηση για να τονώσεις τους γλουτούς και να μειώσεις το λίπος σε πόδια και γόνατα. Είναι μια εύκολη άσκηση, αρκεί να την κάνεις σωστά. Χαμήλωσε τα γόνατα σου σαν να κάθεσαι σε μια καρέκλα. Πρόσεξε τα γόνατα να μην περνάνε τις μύτες των ποδιών και η πλάτη σου να είναι ευθεία. Δοκίμασε να κάνεις 15 με 20 επαναλήψεις.

Προβολές

Άλλη μια κλασική άσκηση για τα πόδια. Για να κάνεις την άσκηση, πρέπει να φέρεις το ένα πόδι πίσω και να λυγίσεις το άλλο μπροστά. Όταν γονατίζεις δεν πρέπει να ακουμπάς το γόνατο στο έδαφος. Στη συνέχεια επιστρέφουμε στην αρχική μας θέση. Κάνε 15 επαναλήψεις από το κάθε πόδι.

Πλάγια προβολή

Μεταφέρουμε το ένα πόδι στη μία πλευρά κάνοντας ελαφριά κάμψη, ενώ το άλλο παραμένει σταθερό και τεντωμένο. Πρέπει να γυρίσεις το γόνατο του άλλου σου ποδιού ελαφρώς για να αποφύγεις την υπερβολική πίεση.

Ισορροπία σε ένα πόδι

Ιδανική άσκηση για να ενισχύσεις τους μυς του αστραγάλου. Εάν μάλιστα προσθέσεις βάρος προς την άκρη του ποδιού, η ένταση θα αυξηθεί. Ενώ εάν προσθέσεις κινήσεις στο ελεύθερο πόδι, η πρόκληση θα είναι αξιοσημείωτη.

Ποδηλάτης

Η κατάλληλη άσκηση για την ενίσχυση των πλευρικών μυών. Για να κάνεις αυτή την άσκηση πρέπει να πηδάς από τη μια πλευρά στην άλλη και να προσγειώνεσαι σε ένα πόδι κάθε φορά. Κατά την προσγείωση πρέπει να βάζεις στον αστράγαλο σου μικρή έκταση και να λυγίζεις ελαφρώς το γόνατο σου.

via