Home > FITNESS > Διατροφή, άσκηση και ψυχολογία ή αλλιώς Στόχοι 2019!

Διατροφή, άσκηση και ψυχολογία ή αλλιώς Στόχοι 2019!

///
Comments are Off

Η νέα χρονιά ήρθε και μαζί της και η επιθυμία, όπως κάθε χρόνο, να θέσουμε στόχους και να τους υλοποιήσουμε.Για να γίνει αυτό και να πετύχει θα πρέπει να αναγνωρίσουμε τους στόχους μας, να θέσουμε προτεραιότητεςκαι να οργανωθούμε για να τους παρακολουθούμε! Ο πρώτος και ο πιο συνήθης στόχος για τη νέα χρονιά η βελτίωση της διατροφής, της φυσικής μας κατάστασης και φυσικά της ψυχολογίας μας!

Μεγάλος στόχος, μα πολύ σημαντικός. Βελτιώνει την υγεία και τη διάθεσή μας, κάνει καλύτερη την καθημερινότητά μας. Για να τον επιτύχουμε λοιπόν, χρειάζεται να κάνουμε αλλαγή των συνηθειών διατροφής και άσκησης. Το μυστικό για να τον πετύχουμε αυτή τη χρονιά και να μην απογοητευτούμε νωρίς είναι να αποφασίσουμε να κάνουμε μικρά αλλά εφικτά βήματα, κάθε μέρα της νέας χρονιάς.

Ξεκινώντας με τη διατροφή, θα πρέπει να δώσουμε βάση σε 3 τομείς: ποιότητα, ποσότητα και ποικιλία.Αρχίζουμε με μικρά και συχνά γεύματα ώστε να «προγραμματίσουμε» τον εαυτό μας να τρέφεται καθημερινά σωστά και με πρόγραμμα. Για παράδειγμα, τα 5 γεύματα που υποστηρίζονται από πολλούς είναι μια καλή επιλογή γευματικού προτύπου.

Αυτό θα μας βοηθήσει να μειώσουμε και την ποσότητα τροφής που καταναλώνουμε συνολικά μέσα στην ημέρα, καθώς θα διατηρούμε τα επίπεδα της ενέργειας του οργανισμού μας συνεχώς σε ικανοποιητικά επίπεδα. Ποιοτικά, εμπλουτίζουμε τη διατροφή μας με τροφές που μας θρέφουν όπως άφθονα φρούτα και λαχανικά, προϊόντα ολικής άλεσης, λιπαρά ψάρια και «καλά» φυτικά λιπαρά. Υπάρχουν άλλωστε τόσες επιλογές για νόστιμα, υγιεινά σνακ και γεύματα!

Συνεχίζουμε με την άσκηση, η οποία δεν μπορεί να λείπει από τους στόχους της νέας χρονιάς. Μικρά και σταδιακά βήματα, ειδικά αν δεν ασκούμαστε τακτικά, όπως περπάτημα για μισή ώρα 5 φορές την εβδομάδα ή χαλαρό τρέξιμο αν νιώθουμε πιο κινητοποιημένοι. Μην ξεχνάμε ότι και οι μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα μπορούν να κάνουν τη διαφορά, όπως να επιλέξουμε να περπατήσουμε για κοντινές αποστάσεις αντί να χρησιμοποιήσουμε το αμάξι και να χρησιμοποιήσουμε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα.

Τέλος, θετική ψυχολογία. Νιώθουμε καλά, είμαστε καλά. Στοχεύουμε σε μείωση του στρες, κάνουμε χώρο για στιγμές χαλάρωσης στη μέρα μας,βελτιώνουμε τις συνήθειες του ύπνου μας και υιοθετούμε γενικότερα συνήθειες που μας ωθούν να νιώθουμε και να είμαστε καλύτερα.

Όσο για την οργάνωση των στόχων μας, δεν έχουμε παρά να φερθούμε …SMART! Με σωστή οργάνωση και δομημένα βήματα, η νέα χρονιά θα γίνει η ευκαιρία μας για καλύτερες συνήθειες και τελικά, για πιο ευτυχισμένη ζωή!

 

 

 

via