Home > FITNESS > Γυμναστική στο σπίτι

Γυμναστική στο σπίτι

///
Comments are Off

Παρόλο που υπάρχει πλέον πληθώρα γυμναστηρίων σε κάθε περιοχή, πολλοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να πηγαίνουν σε κάποιο από αυτά. Είτε για λόγους οικονομικούς, είτε λόγω έλλειψης χρόνου, υπάρχουν άνθρωποι που αν και θέλουν να γυμναστούν, δεν μπορούν να εγγραφούν σε ένα γυμναστήριο. Εάν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία ατόμων, τότε το άρθρο αυτό γράφτηκε για σένα!

Τι γίνεται λοιπόν σε αυτή την περίπτωση;  Είναι το γυμναστήριο απαραίτητο για να γυμναστεί κανείς; Η απάντηση είναι όχι! Ο καθένας μπορεί να γυμναστεί εξίσου σωστά είτε στο ύπαιθρο, εφόσον το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες, είτε στο σπίτι. Με το άρθρο αυτό λοιπόν, ανοίγουμε μία ενότητα αναρτήσεων στο my-Fitness.gr, που αφορούν τη γυμναστική στο σπίτι. Τι θα χρειαστούμε; Ένα ζευγάρι αλτήρες, ένα μονόζυγο και το σωματικό μας βάρος, είναι υπεραρκετά για την εκγύμναση μας!

Ας ξεκινήσουμε το πρόγραμμά μας. Ακολουθούν τρεις ασκήσεις για κάθε μυϊκή ομάδα. Συνιστούμε να κάνετε 4 σετ των 10 επαναλήψεων το καθένα. Μπορείτε να εκτελέσετε το πρόγραμμα είτε ως κυκλική προπόνηση, κάνοντας μία άσκηση για κάθε μυϊκή ομάδα, είτε χωρίζοντας σε σπλιτ των 2 μυϊκών ομάδων την ημέρα, όπου θα κάνετε 2-3 ασκήσεις για τον κάθε μυ. Σε κάθε άσκηση υπάρχει η αντίστοιχη εικόνα-animation, για να δείτε ζωντανά την κάθε κίνηση, ενώ πατώντας στο όνομα της άσκησης, μεταφέρεστε στο αντίστοιχο άρθρο με την πλήρη περιγραφή της.

Επιλέξτε ποιες ασκήσεις θα κάνετε και ξεκινήστε με ένα μικρό ζέσταμα. Στο ζέσταμα σας μπορείτε να κάνετε 1-2 σετ, με ελάχιστο βάρος, από τις ασκήσεις που θα δουλέψετε αργότερα. Στη συνέχεια προχωράμε με κανονικό βάρος για την εκτέλεση των ασκήσεων μας.

 

 

 

via