Home > FITNESS > Αυτές οι ασκήσεις yoga είναι για γερά νεύρα! Εσύ θα αντέξεις μέχρι το τέλος;

Αυτές οι ασκήσεις yoga είναι για γερά νεύρα! Εσύ θα αντέξεις μέχρι το τέλος;

///
Comments are Off

H yoga είναι απ’ τις καλύτερες μορφές γυμναστικής που μπορείς να επιλέξεις. Το σώμα σου εργάζεται σκληρά, οι μύες δυναμώνουν και η αλλαγή είναι θεαματική.

Η yoga μόνο εύκολη γυμναστική δεν είναι. Οι παρακάτω στάσεις θα σε κάνουν να ιδρώσεις πιο πολύ κι από ένα sprint! Δοκίμασε τες και θα μας θυμηθείς!

Στάση «σκυλί»

Αυτή η στάση μπορεί να σου φανεί απλή αλά με μικρές αλλαγές μπορεί να αποδειχτεί μια απ΄τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Σ’ αυτήν την άσκηση συμμετέχουν τα πόδια, τα χέρια και ο πυρήνας σου. Πιέζοντας τα χέρια σου και κρατώντας τον κορμό σε σταθερή θέση, ενώ κουνάς τα πόδια σου εναλλάξ.

Στάση «βάρκα»

Όχι δεν είναι αστείο. Τα πόδια σου θα τρέμουν, οι κοιλιακοί θα καούν και ολόκληρος ο πυρήνας σου θα σε παρακαλάει να σταματήσεις.

Στάση τα «τέσσερα άκρα»

Αυτή η άσκηση συνήθως γίνεται λανθασμένα γι’ αυτό χρειάζεται προσοχή. Πρόσεξε να είναι οι αγκώνες σου όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σώμα σου, καθώς ωθείς το σώμα σου και προσπάθησε να μη αφήσει το στήθος σου να πέσει στο έδαφος.

Στάση «πλευρική σανίδα»

Η «πλευρική σανίδα» είναι μια άσκηση ενδυνάμωσης των ώμων και ενίσχυσης του καρπού. Οι άπειρες παραλλαγές της μπορεί αν σε κάνουν αν ζοριστείς και να ιδρώσεις. Δοκίμασε πρώτα την κλασική άσκηση με τα πόδια ενωμένα στο έδαφος και στη συνέχεια προσπάθησε να σηκώσεις το ένα σου πόδι.

Στάση «καρέκλα»

Κάνε βαθύ κάθισμα στην φανταστική σου «καρέκλα» και σήκωσε το στήθος σου πιο ψηλά. Πιθανότατα να μην αντέξεις για πολύ.

Στάση «handstand»

Η συγκεκριμένη άσκηση θα κουράσει το πάνω μέρος του σώματός σου. Επίσης υπάρχουν πολλές παραλλαγές, ξεκίνα απ’ τα βασικά και εξέλιξέ το όσο μπορείς.

Ποιος είπε πως για να δεις μια θεαματική αλλαγή στο σώμα σου δεν χρειάζεται να ιδρώσεις; 

via