Home > ΓΕΥΣΕΙΣ - ΣΥΝΤΑΓΕΣ > Αν συνδυάσεις αυτές τις τροφές θα κάνεις τα γεύματά σου φουλ υγιεινά

Αν συνδυάσεις αυτές τις τροφές θα κάνεις τα γεύματά σου φουλ υγιεινά

///
Comments are Off

Πολλές τροφές θεωρούνται υγιεινές και κατάλληλες για σωστή δίαιτα.

Συνήθως προσπαθούσαμε να βρούμε τις κατάλληλες τροφές που μας κάνουν καλό αλλά μας βοηθούν και στην απώλεια βάρους, ωστόσο, αν δεν τις συνδυάζουμε σωστά μπορεί να μην δούμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μια διαιτολόγος αποκαλύπτει ποιες τροφές πρέπει να συνδυάζουμε μεταξύ τους ώστε να γίνουν τα γεύματα καλύτερα για εμάς.

Η διαιτολόγος Lucy Jones μοιράστηκε τα μικρά μυστικά της που θα κάνουν τα πιάτα μας πιο υγιεινά και θα έχουν πολλά οφέλη στον οργανισμό μας.

Φάε ντομάτες με αβοκάντο

Ο συνδυασμός αυτός αυξάνει την απορρόφηση μιας φυτικής θρεπτικής ουσίας που ονομάζεται λυκοπένιο και βοηθά στην υγεία των ματιών.

Shutterstock
Shutterstock

Μαγείρεψε τα λαχανικά πριν τα προσθέσεις σε συνταγή

Τα μαγειρεμένα λαχανικά όπως το καρότο δίνουν περισσότερη καροτίνη από το ωμό. Η καροτίνη μετατρέπεται σε βιταμίνη Α και βοηθά στην όραση και στο ανοσοποιητικό σύστημα.

Shutterstock
Shutterstock

Πιες χυμό με τα λαχανικά σου

Όταν τρως σαλάτα με πράσινα και φυλλώδη λαχανικά, πιες ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού, καθώς η βιταμίνη C θα βοηθήσει στην απορρόφηση του σιδήρου από τα λαχανικά όπως το σπανάκι και το μπρόκολο.

Shutterstock
Shutterstock

Αντικατέστησε την μαγιονέζα με γιαούρτι

Περιέχει λιγότερο λίπος και περισσότερη πρωτεΐνη, ασβέστιο και βιταμίνη Β12. Ακόμη, περιέχει προβιοτικά που βελτιώνουν την υγεία του εντέρου.

Shutterstock
Shutterstock

Φάε ψάρι με γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά 

Χρησιμοποίησέ το σαν dressing. Η βιταμίνη D από τα λιπαρά ψάρια βοηθά το σώμα να απορροφήσει το ασβέστιο από το γιαούρτι.

Shutterstock
Shutterstock

Φτιάξε χυλό από γάλα και όχι από νερό

Συνδύασε τα δημητριακά ολικής άλεσης ή τον χυλό με γάλα ώστε να βοηθήσεις το ασβέστιο να διατηρήσει δυνατά δόντια και κόκαλα. Πρόσθεσε μούρα και kiwi που είναι πλούσια σε βιταμίνη C ή πιες ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού για να βοηθήσεις στην απορρόφηση του σιδήρου που ενισχύει το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Shutterstock
Shutterstock

Πρόσθεσε βούτυρο από ξηρούς καρπούς

Βάλε μια κουταλιά από φυστικοβούτυρο ή βούτυρο αμυγδάλου στο smoothie σου για να προσθέσεις πρωτεΐνη, μεταλλικά στοιχεία και φυτικές ίνες.

Shutterstock
Shutterstock

Άλλαξε συνήθειες

Αντικατέστησε τα κριτσίνια με μια σαλάτα ή μια φούχτα ξηρούς καρπούς. Θα αυξήσεις την πρόσληψη φυτικών ινών.

Shutterstock
Shutterstock