Home > ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ > Έχασε τα πρωτεία το Facebook – Τρώει τη σκόνη από YouTube, Instagram και Snapchat – Πατώνει το Twitter

Έχασε τα πρωτεία το Facebook – Τρώει τη σκόνη από YouTube, Instagram και Snapchat – Πατώνει το Twitter

///
Comments are Off

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat. Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, τους μήνες Απρίλιο και Μάιο 2018, δείχνει ότι: Σε σχέση με το 2015, η κυριαρχία του Facebook στα “social media” αποτελεί παρελθόν.

Το 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι νέοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των Αμερικανών εφήβων είναι κάτοχοι “smartphone”, έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online “σχεδόν συνεχώς” (24% το 2015).

Μαθητές δικτυωμένοι όλη μέρα

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online “σχεδόν συνεχώς”. Επίσης το 90% των νέων ανέφεραν ότι παίζουν videogames. Στην ερώτηση τί είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται χωρισμένοι στα τρία: Το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που το αποφεύγουν.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

Ένα ερώτημα προκύπτει αβίαστα: Με όλα αυτά, άραγε, πότε προλαβαίνουν να κάνουν (;τα μαθήματά τους.

 

 

via